A BLOG.

Köszöntelek kedves látogató!:)

Mit is mondjak én most itt nektek? Valami jót, valami újat?!

Hát, inkább a blog lényegét szeretném leírni.

Ezen a blogon a saját történetem játszódik. Az új év rejtelmei címmel. Bella szemszögéből íródik és az Eclipse- Breaking Dawn közötti időszakot mutatom be(ahogy szerintem történt). Sok fordulatossággal, szerelemmel és fülledt pillanatokkal vár a történet!:)

Remélem felcsigáztam az érdeklődésed. A frissülésről szólva. Hát ez nagyon változó. Imádok írni, de a saját életem is élnem kell és nincs sok időm az írásra. Amint tudom, úgyis hozom a friss fejezetet!:)

Puszi: Hencii

2010. április 11., vasárnap

DÍJ



Blogger Díj:



1. Tedd be a logót a blogodba!
2. Nevezd, meg akitől kaptad!
3. Válaszolj a kérdéseket!
4. Nevezz meg 6 bloggert (belinkelve) akinek továbbadod!
5. Értesítsd az érintetteket!

- 1. Kész. :D

- 2. Ildellatól kaptam, ezzel beragyogta a napomat. :)

- 3.Kérdések: Kedvenc
...íróm: Stephenie Meyer, J.K. Rowling
...könyvem: Twilight saga ill. J.K. Rowling Harry Potter(mindegyik xD)
...ételem: Tésztasaláta xP
...italom: Cola- málna turmix :D
...színem: Fekete; Píros; Rózsaszín.. és minden élénk vidám színt szeretek :)
....énekesem: - nincs kedvenc
...énekes nő: Jesszus jó kérdés :D Sok van :D
...Eggyütes: Uf... hát nem tom sokat szeretek :)
...Dj: Tiesto
...színészem: Taylor Lautner, Pierce Brendan Brosnan
...mozi film: Step up- ez felejthetetlen volt... és New Moon és Harry Potter :D(Természtesen csakis Mircivel közösen nézni:$$:D)
...sorozat: Szívek Szállodája, Jóbarátok, Barátok közt, Született feleségek, Grace klinika, CSI(mind a három) és Bűbájos Boszorkák
...dalom: David Guetta- Memories
...hangszerem: szintetizátor
...Hónap: Március
...nap: csütörtök ill. péntek :) meg persze minden nap amikor jó kedvem van.
...évszak: Tavasz, mert ilyenkor még nincs döglesztő meleg, de nem is fagyunk meg :P
....napszak: éjjel
...sport: Tánc, és spinning :)
...bloggerem: mindenki akinek olvasom a blogját...
...kommentelőm: Minden eggyes kommentelő aki megtisztel azzal hogy ír pár sort... és persze Krisztu, aki szinte a kezdetektől mellettem áll :)
...Kedvenc idézet: "Jobb megtenni és megbánni, mint nem megtenni és megbánni"


Akinek én szeretném adni:

Vampire Nori- Nórinak :)
Abigel
Wedó
Donna
Alice23
Atyus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése