A BLOG.

Köszöntelek kedves látogató!:)

Mit is mondjak én most itt nektek? Valami jót, valami újat?!

Hát, inkább a blog lényegét szeretném leírni.

Ezen a blogon a saját történetem játszódik. Az új év rejtelmei címmel. Bella szemszögéből íródik és az Eclipse- Breaking Dawn közötti időszakot mutatom be(ahogy szerintem történt). Sok fordulatossággal, szerelemmel és fülledt pillanatokkal vár a történet!:)

Remélem felcsigáztam az érdeklődésed. A frissülésről szólva. Hát ez nagyon változó. Imádok írni, de a saját életem is élnem kell és nincs sok időm az írásra. Amint tudom, úgyis hozom a friss fejezetet!:)

Puszi: Hencii

2010. március 6., szombat

Frissek

Sziasztok!
Nem tudom, hogy miből mikor lesz friss.. lebetegedtem.. és elég rosszul vagyok!
Amint tudok írok, remélem elnézitek a késést!
És a komi hiány is megnehezíti az írás! Nem tetszik a feji? Azt is írjátok meg! Persze köszönöm nektek: Krisztu és FannyCullen:)
Puszi

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Helo!új vagyok még itt de elolvastam minden fejezetet és nagyon nagyon söt még annál is jobban tetszenek!Nagyon várom már az új fejezetet!és jobbulást kivános!
Üdv:Lexi

Megjegyzés küldése