A BLOG.

Köszöntelek kedves látogató!:)

Mit is mondjak én most itt nektek? Valami jót, valami újat?!

Hát, inkább a blog lényegét szeretném leírni.

Ezen a blogon a saját történetem játszódik. Az új év rejtelmei címmel. Bella szemszögéből íródik és az Eclipse- Breaking Dawn közötti időszakot mutatom be(ahogy szerintem történt). Sok fordulatossággal, szerelemmel és fülledt pillanatokkal vár a történet!:)

Remélem felcsigáztam az érdeklődésed. A frissülésről szólva. Hát ez nagyon változó. Imádok írni, de a saját életem is élnem kell és nincs sok időm az írásra. Amint tudom, úgyis hozom a friss fejezetet!:)

Puszi: Hencii

2010. február 9., kedd

Az új év rejtelmei 4.fejezet! :)

Sziasztok úgy szólt az alku, hogy ahány komit kapok.. annyi oldalas lesz a feji! Nos itt 3 komi érvényes, így 3 oldals fejezetet írtam!! :)
És ez megint érvénybe lép a 4.fejezetnél.. ahány komi- annyi oldalas a kövi feji!! :)

Az új év rejtelmei – 4. fejezet
- Betegség
(Bella szemszöge)

Nátha- náthával. Köhögés-köhögéssel. Ezzel jellemezném a tegnap estém. Ennyire pocsékul még nem éreztem magam. Voltam már beteg, na de nem ennyire.

Edward szobájában feküdtem a kovácsoltvas ágyon a mellette lévő éjjeliszekrényen zsepi halmok álltak.

Szerelmem besétált a szobába, kezébe egy hatalmas tálcával.

- Éhes vagy? – kérdezte mosolyogva.
Edward nagyon aggódott értem, az egészségemért. Mindez teljesen fölösleges volt. Akárhányszor mondtam neki, hogy ne aggódjon értem, mindig csak egy alapos fejmosást kaptam.
- Nem – válaszoltam erőtlenül.
- Esme főzött levest – rántotta meg a vállát, és letette a szabad – zsepikkel el nem halmozott szekrényre a tálcát.
- Nagyon kedves – próbáltam mosolyogni
- A gyógyszereidre viszont szükséged van! – orrom elé helyezte kezét, melyben kettő pici fehér tabletta volt, a másik kezében pedig egy pohár víz.

Idegesen felkuncogtam. Lehetetlenség ekkora méretű gyógyszert lenyelni. Akkora, mint egy ló! Fintorogva, de megadva magam – ugyanis ha most vitába szállnék, Edwarddal úgyis Ő nyerne – elvettem a gyógyszert, és a nyelvemre helyeztem. A vízzel pedig leöblítettem.

Visszadőltem az ágyra, és a fejem tetejéig húztam a takarót.

- Bella – szólt lágyan Edward.
Kidugtam a fejem a takaró alól.
- Tessék? – szipogtam.
Edward hatalmasat sóhajtott.
- Fáj valamid? – kérdezte eltorzult arccal.

Hát persze, megint ez az „én vagyok mindennek a hibája, egyes egyedül én tehetek mindenről”. Most azonnal pofozza valaki fel Edward Cullent, vagy nem állok jót magamért!!

- Nem, nem fáj semmim – válaszoltam durcásan, és újból elrejtőztem a takaróban.
- Bella mi a baj? – kérdezte Edward idegesen.

Hangosan kifújtam a levegőt, és újból a „felszínre törtem”. Elhúztam a számat.

Egyáltalán nem voltam oda az ötletért, hogy betegnek lásson szerelmem, de nem bírtam volna ki nélküle. Arcom vörös lett, mikor bele gondoltam, hogy Ő csak azért van itt, hogy nekem jó legyen én pedig „elrejtőztem” előle. De hát.. egy nő se örül neki, hogyha betegen látják.

Főleg ha a kedvesed egy vámpír, és minden porszemet lát. Remek. Felültem az ágyba, Edward pedig a következő pillanatba le is fektetett, és gondosan betakart.

- Pihenned kell – mondta.
Közelebb húztam magamhoz ingjénél fogva, de teste hőmérsékletére a fogaim vacogással válaszoltak.
Ezt is jól elszúrtam. Átkoztam magam gondoltban.
- Sajnálom – dadogtam.

Edward értetlenül nézett rám. Egy csókot lehelt a homlokomra, majd lefeküdt mellém az ágyra.
Persze, mindent el kell rontanod Bella.

- Pihenj kedvesem – simított végig szerelmem kezével az arcomon.
Hevesen megráztam a fejem.
- Nem vagyok fáradt! – tiltakoztam.
- Akkor legalább egyél! – kérlelt.
- Éhes se vagyok – mosolyogtam halványan.
- Bella, Bella.. te soha nem változol – ingatta a fejét kedvesem, de arcára kiült a kedvenc féloldalas mosolyom mely hatására még a szívem is félre vert. Felvágós..
- Nem áll szándékomban megváltozni – öltöttem ki a nyelvem.
- Valahogy sejtettem – nevetett Edward. – Carlisle azt mondta, hogy két nap múlva jobban leszel – mosolygott Edward.
- Remek. – dünnyögtem. Még két nap..
- Rendbe jössz – simított ki arcomból egy kósza hajtincset.

Én csak megráztam a fejem.
- Bella.. minden rendbe lesz!
- Nem.. nincs semmi baj – szipogtam, és a zsepi után nyúltam az asztalra, de szerelmem megelőzött és orrom előtt lóbálta a finom anyagot.
Kifújtam az orrom, majd a következő pillanatba Emmett rontott a szobába.
- Szia Trombitás törp – nevetett.
- Szia Emmett – válaszoltam rekedtes hangon. – Mi járatban?
Majd amint kiejtettem a számon a szavakat megláttam Em kezében egy újabb tálcát egy újabb adag étellel.

- Esme főzte neked – Letette az újabb ételt, és kiviharzott az előzővel.
- Nem kellett volna – mormoltam az orrom alatt.

Edward megrántotta a vállát. – Azért csinálta, mert szeret, és mert szeretné, hogy mihamarabb rendbe jöjj, ez nem fáradság neki! – kezdett érvelni Edward.
- Jó, jó.. de akkor sem kellett volna, úgyse tudok enni.
- Legalább próbáld meg! –kérlelt Edward

Aprót bólintottam. Egy kis leves még senkinek sem ártott meg. Edward az ölembe tette a tálcát, míg felültem.
- Köszönöm. – leheltem erőtlenül.
Megettem az egész tál levest.
- Még hogy nem voltál éhes! – nevetett Edward.
Én pedig fülig vörösödtem.
- Finom volt.. – mondtam álmosan.
- Aludj kedvesem! – Szerelmem kivette az ölemből a tálcát. Pislogtam egyet, míg a szemem előtt ült, a következő pillanatban pedig nem volt ott, majd megint előttem ült kaján vigyorral az arcán.

- Mi ennyire vicces? – érdeklődtem.
Edward megrázta a fejét. – Semmi – próbálta elrejteni nevetését álcázott köhögésbe.
- Lehet elkaptam tőled a bacikat – „fuldokolt” még mindig.
- Azt erősen kétlem. – nevettem én is.
- Gyönyörű vagy – cirógatta meg arcomat.

Én pedig fülig vörösödtem.
- Szeretlek – mondtam halkan.
- Mindennél jobban! – mondta lágyan Edward.
Majd egy forró csókot lehelt ajkaimra.


Puszi: Hencii(:♥

8 megjegyzés:

Anita írta...

nagyon jó! minél hamarabb folytatást légyszi!!:D

Névtelen írta...

nagyon, de nagyon jó lett:) várom már nagyon a következő fejezetet:P
puszi:)

кяιѕzтυ♥ írta...

elkapta Edward a bacikaat.hát áááh.ez is szomorú lett abban az értelemben h BElla nagyon beteg:(
de Emmet a tálcával.áááh :D
meg Edward...áááh
szval sztem vicces lett.félig.háromnegyedig:)
najó.nem akarlak untatni.
szval gors lezek:)
nagyon jó lett:D
természetesen:)
és siessnagyoon az új fejiivel:D

puszi:krisztu

Unknown írta...

Háhá! Elkapta ED a bacikat!!!! :D Nah azt megnézném!!! :D

Lucaa_ írta...

sziijja:D
nagyonnjó fejezet lett:Dén nevettem(((:
remélem itt is sok komi lesz és hosszú fejiii(L)
a dizid itt is csodáááááas:$$$♥♥♥♥♥♥♥♥♥
siesss a folytival


pussz:lucaa♥

Crissy írta...

nagyon tetszet:D
pucaa

Bogi írta...

Szia!!
Nagyon tetszik a történeted. Folytasd gyorsan :P :D

Névtelen írta...

ÁÁÁÁÁ... sztem az összes feji jóóóóó, mint ez is... várom már nagyon a fotyatást....

Megjegyzés küldése